finsöndag

och imorgon börjar min kurs i rallylydnad. Eller ja, jag ska inte gå kursen utan hålla i den. Tillräckligt läskigt oavsett även om hålla i kurser är läskigare än att gå kurser.
Så, när jag har varit borta har min BFF (best friend forever, vi har alltså inget förhållande om ni nu trodde det) varit här så vi har hängt ihop 24/7 i princip förutom när jag drog till Skåne och hade lite förläsning i bättre arbetsmiljö (ja, kursen heter faktiskt så) och mina klasskamrater fick mig att ligga dubbelvikt av skratt samt ritade på min arm.
.
Har i princip inte gjort så mycket vettigt, varit lite sjuk och så. Igår var jag dock och var funktionär på en simtävling. Kändes som om man liksom aldrig varit borta och enda skillnaden var att man stod på kanten istället för i vattnet.
bästa Skrot spanar på katter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0