fint!

Jobbet gick smärtfritt, suttit ute i solen nästan hela dagen och vaktat barn som lekt ute. Helt okej faktiskt! Pratade med några mysiga killar i 8årsåldern som var nyfikna på hur gammal jag var och frågade om min bok som jag läste just då (Fatta Eld, andra delen i den där hungerspelstriologin).
.
Nu har jag tagit hand om mig själv, fixat och färgat ögonbryn samt fransar, gjort ansiktsmask och ska snart färga håret innan Gustav kommer hem från sin Norgeresa. Sov middag eftersom han kommer hem sent och vi ska upp tidigt imorgon och klappa Lapphunds-Koff (och Stina! :D). Fint alltså.
ser ni förövrigt mitt fina blåmärke? Nu har det lagt sig men det är Z som varit i farten. Vi kommer inte alltid överrens.

Kommentarer
Postat av: Angelica & Bovisen

Aj, det där ser inte skönt ut :/

2012-04-28 @ 22:03:45
URL: http://livetmedenborder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0