jag är kär i bilden av dig inte i dig

Åh, Daniel Adams-Ray, din texter <3
.
Tillbringat helgen sjuk och sådant skoj. Ont i halsen och snuva är det som gäller så jag och Skrot har mest kollat igenom American Horror Story. Igår smsade N och ville komma över så det fick han men orkade inte så mycket. Är förresten lagom kär i mina svarta, vanliga, tråkleggings från Gina Tricot. Dock är det hål i 2/3 st så om någon vill skänka mig några par är det helt ok! Går i dom jämt, bättre än mjukisar (som det förövrigt också är hål i :C). Men ah.
Första april idag, har inte lurats överhuvudtaget men Facebook översvämmas av dåliga skämt i stil med att folk är gravida/ska bli pappor. Innovativt, javisst!
.
Snart kommer Gustav hem igen, blir bra. Saknat honom. Hoppas han har det bra på Keb, eller nej. Hoppas han har det skitkasst och saknar mig, Skrot och våra mellokvällar. :D
Ska även jobba på quattro cup, simning. Känns som om det kommer bli fullt upp nu osv. Ziggy har i alla fall semester och är nöjd hos m&p. Fina Ziggy, han trivs så bra där! Tur att jag har Skrothunden att mysa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0