söndag

igår var en hektiskt dag, upp vid 5 och sen på brukshundklubben vid sju för att hjälpa till. Såg den allra sötaste Malanoistiken, så liten och söt så man nästan blir lite sugen på en malle i framtiden. Hon gick även riktigt fint i lydnaden och vad jag hörde så gick det bra även i spåret (lägre spår). Även en långhårig schäfer var där, riktigt fin! Är svag för pälsraser och hade väl helst haft en lh collie, men man kan ju inte få allt och Skrot ÄR ju mattes hjärta.
.
Nästa lördag är det hundutställning i Västerås. Gustav och jag ska dit, träffa Stina och jag hoppas Erika även kommer dit för kramkalas! Inget ställande för min del, Skrot är alldeles för virrig i huvudet för att klara av en utställning och Z är ju som han är... Men blir nog mysigt ändå.
.
Dagens vegetariska maträtt blev quornbitar&champinjoner i svamppanna. Riktigt gott även om jag saknade en gnutta citron.

Kommentarer
Postat av: erika

Mh shroomz <3

Hoppassss vizzy kan dyka upp i västerås. Annars får du slå mig lite på vizcamp!

2012-04-23 @ 09:09:09
URL: http://erikashundar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0