vart är mitt vatten?

Idag stängdes vattnet av i lägenheterna. Vattenläckan skulle fixas och det drogs om rör i källaren så länge. Vattnet skulle vara på igen vid tolv, alltså någon timme INNAN jag kom hem och jag tänkte: ja men det är ju luuugnt.
Haha, jo tjena! När jag kom hem vid kvart över ett fungerade fortfarande inte vattnet, vilket var lagom roligt då jag inte ätit någonting sen gårdagen och inte hade någon matlåda klar i kylen utan bara quornfärssås... Jaha, kul!
.
Imorgon jobbar jag 08-16.30. Är väl inte jättepeppad just nu men sen är det helg. Då ska jag vara på brukshundklubben 7 och hjälpa till på en tävling. Bra erfarenhet och kan bli kul även om jag säkert kommer vara en gnutta trött.
Har för mig att det är sök eller spårtävling och sen lydnad. Men ja, blir nog trevligt att knyta lite hundfolkskontakter. Hundarna får campa någon annanstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0