hur mår ellinor?

Idag blev det inte mycket sömn direkt. Somnade vid 20.00 i af och vaknade framåt tolv då jag höll på att hosta ut lungorna. Resterande del av natten tillbringades med feber + hosta, ingenting som kommer lägligt direkt då det är tusen sysslor att göra.
Tog en ipren och drog ut grabbarna på en 4 km promenad vid 5 och vid 8 är det dags för jobb.
.
Lillebror då? Lillebror mår bra. Han spelar, jämt. Medan jag känner mig som om jag skulle gå in i väggen när som. 2 dagar i rad har jag mest gråtit. Gråtit över banala saker så som att han inte kan hjälpa till med något eller ens släppa ut hundarna eller ta dom en kortis. Jag fixar mat och startar diskmaskin och stoppar i den och allt sånt. Jag vill slippa komma upp till matrester han inte kan slänga eller lägga i matlåda. 
Lägga mig ner och dö ett tag i all feberyra och hals-hostont.
.
Jag hoppas för guds skull att dagen går smärtfritt, men sen ska man hem och städa bort det lillebror lämnat sen middagen igår och sen laga ny. Jagorkarintejagorkarintejagorkarintejagorkarintejagorkarintejagorkarintejagorkarintejagorkarintejagorkarinte.
Kan inte någon bara hjälpa mig, med något. Så jag får bli frisk ifred.
.
Over and out
Gnällinor.

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Krya på dig! <3

2012-02-29 @ 10:19:10
URL: http://pimpxprincess.se/
Postat av: Stina

Snuffi då, hoppas du mår bättre snart <3

2012-02-29 @ 12:08:12
URL: http://lapphunden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0