vem släppte in vintern?

min lägenhet är hemskt kallt, vet inte alls vad den här kylan kommer ifrån och eller hur länge den tänker stanna men förhoppningsvis blir den inte långvarig. Eller så har jag bara blivit bortskämd av att sova mellan en pojkvän och en liten hund som hållit mig varm.
.
Imorgon är det nationaldagen, vi ska inte fira mer än att vi ska ut i skogen jag och Skrot. Träna lite lydnad och försöka få till något. Ska även försöka få en bild på Skrotungen, han har en tendens att springa ur bild innan man hunnit klicka på knappen (jag önskar mig en Nikon 1, tack!)
Ziggy igår, han lider och är blöt&kall. Stackarn :(

Kommentarer
Postat av: Stina

Stackars Ziggy <3

2012-06-06 @ 00:36:50
URL: http://lapphunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0