här var det läskigt tomt

först influensa och sen Skåne har satt sina spår i min lilla bloggis. Men det har faktiskt inte hänt så mycket förutom att jag inte hunnit uppdatera inför melodifestivalen, där Loreen vann.
Själv hade jag inte velat skicka någon till ESC, anser inte att vi kommit upp i en nivå som gör det värt att vinna överhuvudtaget.
.
Gustav var i alla fall och kollade mellofinal med mig, vi låg och asgarvade åt Ranelids bidrag och suckade åt de flesta andra. Mina favoriter var, i finalen, David Lindgren och Danny. :]

Kommentarer
Postat av: Moster H

Ja, jag har saknat dig även om jag inte delar din uppfattning i mello - kanske för att jag inte är så mycket för unga män ;-). Rätt låt vann och vi behöver inte skämmas i Europa :-). Kram

2012-03-12 @ 19:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0