helgen

hängt med min granne, blir mycket närmre hem då när man är trött. Bara en trappa upp så är man hemma! Han drog ut mig på krogen i fredags, var totalt värdelöst faktiskt men träffade gamla klasskamrater vilket var positivt! Träffade ännu äldre klasskamrater i lördags dock när jag och Skrot tog kvällsrundan efter grannhäng på stan.
Skrot raggade folk medan jag pratade, jäklar vad mycket gos och sådant han fick. Några stack till honom en bit hamburgare eller korv och några charmerades mest av hans skönhet.
Mattes hjärta. <3
Ziggy är dum i huvudet och ska till veterinären för undersökning. Förhoppningsvis finner de något fel så han kan bli som vanligt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0