torsdag

Bergvretensskolan har nog en av världens bästa träslöjdslärare, no doubt. Och då pratar jag inte om mig utan om den andra. Herrejösses vilken klippa!
.
Fick 2 st 16 mmspiraler igår av en vän som hade övers. Mörkblåa, men ah. Duger. Har 12mm nu så får se när jag får i dessa :) "Vilka stora örhängen du har" kommenterade en elev idag och tja, de är väl ganska så stora ;)
.
Gustav är fortfarande och leker äventyrare, kommer inte höra av honom förrän onsdag/torsdag :C lite tomt och tyst faktiskt. Men sen har han lovat att umgås med mig och Skrot när han kommer hem!
Får se vad som händer i helgen, grannhäng eller kompishäng med gammalt gäng. Den som lever får se!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0