1 maj

sådärja, nu var Valborg över och Gustav har åkt hem till Värmland och lämnat mig helt ensam ett tag :c
Men i alla fall, i lördags var vi på hundutställning i Västerås. Klappade lite på Stina (medan Vizzy dissade oss :((() och lite på finaste Koffen. Drog vidare till Erikslund när vi ändå var i Västerås och spanade in IKEAt där jag köpte dricksglas och G köpte lingonsaft&blåbärssaft.
Koff kom 4/5 i sin klass men han var finaste myshunden ändå och Stina var bara fin. Som vanligt!
.
Söndags var nog mest slappdag, traskade runt med Skrotten och mös mest hela dagen. Som det ska vara!
Och måndags då, Valborg. Skrot var hos m&p och jag och Gustav drog till Stockholm för att fira kungen. Eller nä, vi var där i business för att hämta någonting för hans skola och passade på att turista lite på hötorget och kramas med hans kompisar. Sen blev det fest, inför ESC och mys igen.
Och nu har han åkt hem till Värmland och jag får mysa med mina hundar istället. MEN det är ju inte fy skam heller!
Koff!

Kommentarer
Postat av: Stina

Koff ser så störd ut på den bilden!

2012-05-01 @ 20:49:55
URL: http://lapphunden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0