liv1

det var minsann inte det lättaste att få förnyat p-pillerrecept. Först ringde jag gyn i Enköping, de kunde inte hjälpa mig så de skickade mig till barnmorskemottagningen. DÄR var de underbemannade så där skickades jag till ungdomsmottagningen där jag fick tid, imorgon kl 08. Tog första tiden hon sa för jag orkar inte vänta och har sån sjuk mensvärk så jag vill gråta. Allting har blivit lidande och på jobbet har jag haft så ont så jag velat gråta.
Men imorgon offrar jag min fina sovmorgon för att befinna mig på UM kl 08. Ett dåligt beslut just nu och säkerligen imorgon kl 8 men skönt när det är gjort.
.
Ziggy går så jäkla fint på träningarna, är en fröjd att träna med det lilla äcklet och vi SKA ut och tävla i höst. Rallylydnad såklart. Men det är kul att bushunden taggat till lite, stolt matte.
Skrotten går väl framåt, inte på samma nivå som Ziggy men i och med att han mognade tidigare (Ziggy alltså) så är det väl förståeligt att Skrot är lite segare.
Gullhunden!

Kommentarer
Postat av: Stina

Duktiga Ziggy!

2012-06-01 @ 17:20:43
URL: http://lapphunden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0