lördag

Fast det känns som söndag idag, faktiskt. Kanske för att Gustav nyss drog hem till sitt Värmland eftersom de ska ut och paddla eller något nästa vecka. Skittrist, för mig då!
.
Igår var vi på någon spelning i Västerås med band som skriksjöng. Hemskt och jag tackar gud&alla andra för att det delades ut öronproppar när jag glömt mina. Träffade några trevliga människor i af och hade det väl helt okej ändå!
Kom hem strax efter midnatt och somnade strax därefter. Helt slut!
.
Imorgon ska det städas och packas inför en av de sista Skåneresorna... Lite trist faktiskt och ska försöka hinna träffa de flesta jag lärt känna där nu för sen vet man inte hur det blir. Kan bli en till i höst... Men ah, inget bestämt eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0